Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

The gang

Publicerad 2012-05-12 14:15:28 i Allmänt,


Jag, Filippa, Madde och Maja som nördar på Jenny Challenge. 

Det var Jenny Challenge i Torsdags, då alla klasser ska klä ut sig och tävla om ett pris.
Min klass var alltså nördar och alla var jätte söta.  Vi gick runt i två timmar och gjorde olika aktiviteter som man skulle samla poäng på.  Det gick ganska bra för oss, men vet inte hur mycket poäng vi fick.. Ska bli spännande och se vilken klass som vinner

Just nu sitter jag i Oscars säng. Skriver här och funderar på vad jag ska göra idag. 
Blir kanske fest senare mot kvällen hemma hos Carolina. Men återstår att se om man ska dit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela