Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Please

Publicerad 2012-05-18 22:05:58 i Allmänt,

don't fall in love with her.

Hittade en fin målning för några månader sen, som jag tänkte dela med mig av.
Vet dock inte vem som har gjort den, men hittade den på tumblr.


Egentligen mår jag dåligt men försöker vara glad atm. Lyssnar på disney låtar, får mig alltid på bra humör, men just nu är det väldigt mycket.
Egentligen vill jag röka, men då slutar det bara med att jag röker upp alla cigaretter och det har jag inte råd med.
Fast egentligen har jag det.. Men är snål och dum.

Ser framemot imorgon då jag ska supa med brudarna och kanske Oscar i Borgholm, hoppas på att bli riktigt full så man kan glömma verkligheten för en stund. Kommer nog bli riktigt najs.

Tänker nog attackera mitt hår med blekmedel när jag har pengar. Vill ha förändring.. Vill också ha en kram just nu. Wä, vad jag tycker synd om mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela