Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Hänger inte med i svängarna

Publicerad 2012-05-14 18:05:00 i Allmänt,


Bild på Oscar för några månader sedan.


Har varit med Oscar sedan Torsdags, tiden går fort när man har roligt.
Kommer inte ens ihåg allt vi har gjort på dom här dagarna..  Men kul har jag haft, som man oftast har med honom!

Sitter och har små tråkigt, redigerar bilder när jag väntar på att det senaste avsnittet av Game of thrones ska ladda klart! Ser framemot avsnittet. Ni som inte sett serien borde se den!

Jag är riktigt trött på skolan och hänger inte alls med i svängarna.. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig igenom allting just nu. Men man får väl samla kraft och försöka göra så gott man kan.
Dessutom har jag övningskörning imorgon klockan 14:35, ska bli intressant och se hur det kommer gå, haha.
Har inte kört så mycket inne i stan så jag kan absolut tänka mig att jag kommer göra en heel del fel. Skulle ju vara fruktansvärt pinsamt att köra på någon eller någonting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela