Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

-

Publicerad 2012-05-04 22:39:24 i Allmänt,

Var ute och fotograferade med brudarna förut. Så sitter just nu och redigerar lite och kollar på The prestige.
Funderar lite på vad jag ska göra imorgon..

Jag har väldigt stora kinder. Ser ut som en jättebebis, men blev ändå rätt nöjd med bilden så tänkte dela med mig av den. Funderar på att ta upp mitt fotograferande igen, alltså inte egobilder utan mer landskaps bilder eller närbilder. Dock är min kamera hemma hos Oscar eftersom hans mamma lånar den för att kunna fotografera sina hästar. Men den har inget batteri längre och jag kan inte hitta laddaren, så det gäller att hitta laddar fan först innan jag kan börja fotografera igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela