Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

"She breaks just like a little girl" - Bob Dylan

Publicerad 2012-03-09 21:30:57 i Allmänt,

Hatar humörsvängningar.. Helt seriöst så orkar jag verkligen inte med mig själv ibland på grund av att jag blir så jävla dum i huvudet. Känns inte som om det är jag som styr mig själv. Saknar mig.
Aja, idag har det varit en såndär inte bra och inte dålig dag. Mycket ångest men också mycket skratt.

Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar med Bob Dylan mfl. Älskar verkligen att lyssna på hans musik, får mig alltid på bättre humör. Och yes, jag sitter ensam och jag försöker hålla humöret uppe. Inte roligt att vara ensam precis.. Vill bara dö när jag är ensam, eller sova bort hela dagen.
Ska snart ner och kolla på "In Time" med min broder. Såg filmen på bio med Filippa, Josefin, Manne och Oscar. Jag tyckte den var bra, men det är väl en smaksak.

Hur som helst så ska jag på fest hos Oscar imorgon med Manne, Anna, Mikael, Filippa, Simon och Maja.
Tror inte jag glömt någon, är fruktansvärt tankspridd just nu. Så orkar inte tänka på just det.
Men det kommer bli rolig tror jag. Hoppas på strålande humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela