Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Rubrik

Publicerad 2012-03-01 20:39:26 i Allmänt,

Har precis jobbat klart med naturkunskaps uppgiften, det betyder att jag är ledig ifrån naturkunskapen som är imorgon på morgonen. Ska bli så skönt att få sovmorgon till 10.
Helt otroligt att jag faktiskt fått mig själv att börja plugga. Förvånar mig själv! Så skolan går faktiskt ganska bra. Dock orkar jag verkligen att gå upp på mornarna längre, det är det värsta som finns.. Nästan.

Ska på polisförhör på Måndag, eftersom det hänt en del grejer. Men det kommer gå bra. Vill bara att allt tjaffs ska vara över. Är så satans trött på folk som inte kan ta ställning till sina handlingar.
Men-men..

Hur som helst så har det varit en skitdag idag.
Mått skit, haft ångest och tog även sämsta bussen hem. 101:an mot borgholm, hoppade av i algutsrum, fick gå till hållplatsen vid kyrkan och vänta på en jävla skolskjutslinje i två timmar. Det var kallt, jag såg ut som satan. Allt har helt enkelt varit fel.
Känner mig sådär ensam igen, fast jag egentligen inte är det.

När jag stod och väntade på bussen så kom det även andra skollinjer och släppte av en massa barn. Vilket fick mig att minnas skoltiden på Glömminge skolan. Saknar det konstigt nog, även om det var den sämsta tiden för mig. Saknar liksom fantasin man hade då, vänner, klassen, lärarna till och med. Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela