Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Lösnaglar och nya Converse

Publicerad 2012-03-19 20:38:50 i Allmänt,

Jag har haft en väldigt lugnt helg. Fredags var det tjejkväll med Filippa, Madde och Maja. Har alltid riktigt roligt med dom. Hyrde filmer och åt en massa onyttigt. Fixade även lösnaglar, eftersom jag är en nagelbitare och känner att jag måste sluta så har jag nu satt dit lösnaglar så att mina naglar får växa. Det funkar faktiskt väldigt bra för mig. "Stopp och väx" medlet är ingenting för mig.
På Lördagen drog jag till Blomstermåla för att umgås med Oscar. Men vi slöade mest, tror jag spenderade den mesta tiden i hans rum. Känns som om jag sovit bort hela helgen. Men det har varit skönt i alla fall, få vila upp sig.
Fick även reda på att pappa skulle köpa converse till mig och min bror idag så, fick ett par nya skor!
Så är väldigt glad över dom.

Haha, måste även säga att mina fingrar är verkligen korviga.
Kan inte låta bli att skratta åt dom när jag kollar på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela