Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Jag bara rullar fram

Publicerad 2012-03-04 20:47:44 i Allmänt,

Ifredags så gick jag och Oscar på bio, mästerkatten i stövlarna. Helt okej film faktiskt. Dock är ju Shrek bättre. Men det var en del roliga kommentarer i filmen som fick en att skratta till. Så absolut se värd.
Och idag drog man hem ifrån Blomstermåla för att jag ska till Borgholm imorgon klockan tio för att ha ett förhör med farbrorblå. Hade dock velat kolla på Äkta människor med Oscar eftersom vi följer serien tillsammans. Men-men..
Blir att kolla på den själv idag, haha.
För er som inte vet vad det är, så är det en svensk serie på svt 1. Som handlar om hur vår värld skulle se ut om vi hade robotar ( men i detta fallet hubbotar ). Låter extremt fånigt, men det är faktiskt väldigt spännande om man har följt det ifrån början. Haha.
Har dessutom käkat pizza, så är vidrigt mätt och kommer förmodligen inte röra en muskel resten av kvällen.
Det var väl i princip det bästa jag kunde komma på att skriva. Helt ointressant. Men i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela