Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Grattis älskade mamma

Publicerad 2012-03-25 20:18:30 i Allmänt,

Idag så har min mamma fyllt tant igen. Så vi var uppe och sjöng för henne och gick ner och öppnade paket och åt en choklad tårta.
Jag tycker verkligen det är skit jobbigt att gå upp vid sju och försöka sjunga.. Men-men..
Själv har jag inte förstått grejen med att väcka någon så tidigt på dens födelsedag. Jag vill ha sovmorgon på min födelsedag, men får aldrig det.. Ne, dom väcker mig också väldigt tidigt.
Men vi har haft en mysig dag idag faktiskt. Åkte in till Kalmar för att äta lite gott och umgås.
Uppskattar verkligen att få vara med min familj. Inte ofta man går ut och äter. Så tycker det är väldigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela