Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Fynda

Publicerad 2012-03-25 20:09:22 i Allmänt,

En liten bild uppdatering kanske?
Kalle (min bror) och jag som sitter och spelar. Jag ser väldigt lite ut må jag säga..
Älskar appen "pixlr-o-matic", riktigt sköna effekter och filter. M-hm, tummen upp, upp, upp för den appen!

Hur som helst, så hittade jag en massa gamla saker och doft ljus i en låda här om dagen.
Hittade även den där väldigt söta klockan som jag satte på en ful guldkedja som jag aldrig använder annars.
Men som jag nu kommer att göra!
Ska nog städa igenom mitt rum någon dag och se vad man kan hitta för underliga saker som man glömt bort och kanske kommer få användning av igen!



Måste ändå klämma in att min bror betyder väldigt mycket för mig.
Vi kommer nästan alltid överens och har alltid roligt tillsammans!
Du är bäst, just so you know bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela