Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Finns ingen rubrik

Publicerad 2012-03-12 21:04:55 i Allmänt,

Har precis kört några hopp med hopprepet och tränat magen också dessutom. Brukar aldrig att ha ork till att träna hemma. Blir bara träning på gymet annars. Känner mig duktig.
Älskar att ha träningsverk, då man verkligen känner att man har jobbat ordentligt. Så hoppas på träningsverk.
Ska även simma med Filippa på Onsdag, så kommer bli toppen!



Just nu sitter jag och är totalt uttråkad. Funderar på att gå en runda, rensa tankar osv.
Känns alltid bättre när man får tänka igenom allt som plågar en.
Ska dessutom ta mig en lång varm dusch när jag kommer in, krypa ner undertäcket och bara glo på något helt värdelöst på teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela