Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Filippa <3

Publicerad 2012-03-14 20:00:29 i Allmänt,

Yes, idag har man varit i simhallen med Filippa. Vi badade, solade och hade väldigt trevligt.
Dock är simhallen något fruktansvärt äcklig.. Borde fixas till tycker jag. Skulle även vara skönt om dom hade glastak istället, så det slipper vara så himla mörkt inne på just äventyrsbadet, haha.
Men-men..
Filippa räddade i alla fall min dag idag. Annars hade jag bara varit sur (över ett missförstånd) och ensam hemma. Och hur roligt är det?

Bjuder på en bild ifrån simhallen, fråga mig inte vad jag gör för min.
Filippa är i alla fall söt, även om hon får solen i ögonen.


Ser framemot sommaren, Emmaboda festivalen, sommarjobb och Gotland står på schemat.
Kommer nog bli toppen, dessutom ska man försöka ta körkortet nu i April så jag kan lagom börja köra efter jag fyllt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela