Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

En torsdag som inte blev som planerat

Publicerad 2012-01-19 22:07:55 i Allmänt,

Idag började man  klockan 12.15, tog bussen in till skolan skulle kliva av bussen, bussen öppnar dörren jag går och så stängs dörrarna så jag går in i dörren och fastnar.. Fruktansvärt pinsamt.. Hade en enda lektion idag också. Skulle ha redovisning och det gick sådär. Har en sådan scenskräck. Så kunde väl gjort det bättre än vad jag gjorde om jag bara hade lugnat ner mig.
Sedan drog man till dream med Manne och Oscar. Vi spelade lite kort och pratade. Men så helt plötsligt fick Oscar ett anfall i ca 30 sek och var borta i 10 min.. Vi ringde ambulansen och så åkte vi in till akuten. Han mår bättre nu, men vet fortfarande inte vad det kan vara som gjorde att han fick ett anfall. Jag är ganska orolig kan man säga..
Planen var  att han skulle följa med mig hem och träffa min syster som är på besök. Men han fick stanna på sjukhuset över natten.
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.

Vi har dessutom 1 månad idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela