Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

En ny början

Publicerad 2012-01-04 23:56:10 i Allmänt,

Har haft fem fina dagar tillsammans med Oscar.
Vi sov hos Manne på nyårsafton/dagen. På kvällen på nyårsdagen så åkte jag hem till honom och kollade på film tillsammans med Anna och Simon. Alltid trevligt att umgås med det folket.
Dagen därpå träffade Oscar och jag underbara Filippa/Fillesnopp i färjestaden och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Oscar följde sedan med mig hem och igår så hyrde vi film och hade en mysdag och bara tog det lugnt.
Och idag åkte han hem.
Sitter just nu med Filippa och spelar Sims. Väldigt länge sedan man spelade Sims2. Har Sims3 men det funkar inte på min dator, så frustrerande.. Så sjukt sugen på att spela..

Skönt att det är nytt år och allt faktiskt. Få börja om och försöka glömma allt dåligt som hände förra året.
Nytt folk, nya händelser. Jag ser fram emot detta året! Blir dessutom 18 snart så hoppas på mer frihet och körkort i sommar. Jodå, 2012 kommer nog bli kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela