Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

M-hm

Publicerad 2012-02-28 17:57:36 i Allmänt,

Idag har det varit en såndär dag man har varit ovanligt lycklig, livet har nästan varit lätt!
Jag satt glad på en full buss och njöt av utsikten när vi åkte över bron. Jag har diskat utan att tänka negativt, har till och med pluggat! Vilket jag aldrig vanligtvis gör. Allt känns helt enkelt bra idag.

Dessutom har det varit ett händelserikt lov som jag spenderat mestadels med Oscar och Manne.
Skönt att snön försvinner och att det börjar bli varmt. Fyller även år väldigt snart, vilket jag ser framemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela