Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Skjut mig

Publicerad 2012-02-02 16:13:49 i Allmänt,

Det snöar riktigt mycket ute. Tycker det är rätt mysigt, men dock inte när snön måste flyga in i mitt ansikte..
Annars så är det väldigt fint när det är vindstilla, sol och ett vitt täcke av snö.
Funderat på att gå ut och fotografera när det snöar, men har inte blivit av.. Och nu snöar det för mycket för att jag ska orka gå ut.



Jag hatar verkligen att vara ensam... Blir oftas väldigt deppig och det suger.
Ibland blir jag irriterad på mig själv, väldigt irriterad..

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-02-02 17:17:26

Goddamnit, du är så fin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela