Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Sista dagen som 17

Publicerad 2012-04-23 16:49:25 i Allmänt,

Yes, imorgon fyller jag 18. Vilket jag ser framemot. Då slipper jag fråga andra om dom kan köpa cigaretter och dessutom så kommer jag förhoppningsvis få körkort till sommaren. Kommer bli skönt att kunna ta sig vart man vill utan besvär. Dock kommer jag väl få ta familjens bil, men får väl helt enkelt spara till en egen.
Och på tal om pengar så måste, måste, måste jag få ett sommarjobb till sommaren, för annars förstörs alla mina sommarplaner.. Inte okej!

I Fredags så var jag med Madicken, vi hyrde filmer på hemmakväll och åkte hem till mig, käkade pizza och snackade om allt och ingenting. Det är riktigt roligt att umgås med den här bruden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela