Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

I´ve always wanted to be dead for a day..

Publicerad 2012-04-03 18:34:50 i Allmänt,

..Just to see who truly cares.


Sitter här och försöker läsa på historia som jag ska redovisa imorgon. Men det går inge vidare..
Sitter och tänker på allt och inget. Riktigt skumma tankar faktiskt.. "Hur skulle folk tänk om jag dog", "vad hade jag gjort om det blev en zombie attack", "varför sitter jag och tänker på det här?" och så sitter jag och kollar runt på tumblr också. Finns en hel del inspirerande bilder som får mig att vilja gå ut och fotografera, skriva och renovera. Har en hel del tankar om hur jag ska göra med mitt rum, mitt hår och vad jag ska handla in för kläder.  Jo, jag har en hel del tankar och idéer i huvudet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela