Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Hungerspelen

Publicerad 2012-04-09 22:24:15 i Allmänt,

Gick på bio med Filippa, Oscar, Manne och Anna i Söndags. Vi kollade på Hungerspelen. Måste säga att jag hade väldigt höga förväntningar. Skulle ha läst ut Hungerspelen i skolan för något arbete vi hade. Men det gjorde jag aldrig, men alla snackade väldigt gott om den här filmen så såg framemot den.
Men när man väl sitter där och kolla så somnar man nästan.. Väldigt seg tycker jag. Trodde det skulle vara mycket mer spel. Men det var det inte.
Men får säga att det bästa är väl att det är en bra och spännande handling. Men dom ca 30 min det var Hungerspel så var det grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela