Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Glad påsk i efterskott

Publicerad 2012-04-09 22:36:09 i Allmänt,

Hoppas alla har haft en bra Påsk.
Själv firade jag påsk hemma, åt påskmiddag med familjen. Och sen slutade bara allt med kaos. Så påskdagen gick åt helvete för mig. Blev en bråk mellan mig och bror min. Och när jag väl blir arg så finns det inget som stoppar mig. Så jag sabbade i princip min påsk. fml.
Hur som helst så finns det en underbar person vid namn Oscar som kunde lätta upp mitt humör via telefon.
Åkte till honom på Påskaftonen och vi tog det lugnt och kollade på pokémon, haha. Vi ska se alla 700 avsnitt har vi bestämt..
På kvällen så åt vi god mat och kollade på "War horse", vilket inte var en jätte bra film precis. Lite töntig vid vissa tillfällen.
Finns inte mycket mer att skriva om mer än att Oscar talar med katter.

puss på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela