Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

fml

Publicerad 2012-04-11 03:13:04 i Allmänt,

Helt värdelös, skulle skriva in blogg.se och resultatet blev; www.skriverin.blogg.se.blogg.se och andra gången blogg..se. Jag orkar seriöst inte.. Haha.
Känner mig ensam och kan inte sova.

Bilden beskriver mig just nu väldigt bra måste jag säga.
Deppig och flummig på samma gång. Borde väl gå och lägga mig.

Satt precis och sminkade mig klockan halv tre på natten, kan absolut inte sova. Mår halvdant och vill här ifrån.
Skulle vara skönt att få resa bort ett tag ifrån allt och alla och bara sitta i någon solstol, sitta vid vattnet och lyssna på musik eller vad som helst. Bara jag får vara i en ny miljö för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela