Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Får jag gratulera..

Publicerad 2012-04-02 21:05:21 i Allmänt,

..du är livrädd med stil - Kent

Haft en väldigt bra helg tillsammans med Oscar. Har väldigt roligt tillsammans med honom.
Vi kollade igenom "Game of thrones" säsong 1. Faktiskt riktigt bra serie. Oscar taggade inför säsong 2 som kom ut idag i Sverige. Så självklart var jag tvungen att kolla igenom första säsongen. Ångrar det verkligen inte!
Blir att följa vidare på serien.

Jag höll precis på att städa mitt rum tills jag fastande framför facebook, tumblr och en massa andra sidor som jag egentligen inte har någon aning varför jag spenderar tid på!
Är egentligen väldigt trött och vill bara lägga mig i sängen och kolla på "Season of the witch" som jag inte sett på ett par månader. En ganska små fånig film, men det var länge sen så ska ändå se den igen! Robert Sheehan är ju med, så självklart måste man se den igen!

Min klädsel i Fredags, inte mycket att se. Men kände för att lägga upp det.
Hela min Fredag var en besvikelse. Blev antingen dissad av den ena eller den andra.. Ingen bra Fredag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela