Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Jag vill ha bas

Publicerad 2011-09-04 20:28:40 i Allmänt,

Älskar Bas, älskar hardstyle.. Blir helt till mig när det dundrar i hörlurarna.
Showtek, Angerfist... Love you guys.
Dubstep är helt okej, tycker absolut inte illa om det. Men själv lyssnar jag hellre på Hardstyle.

Sjukt varmt i mitt rum, tror jag avlider.
Skola imorgon, helt okej. Jobbigare att välja ut kläder som man kan ha på sig..

Jag fick aldrig min lön förra månaden, så hoppas på att få den denna månaden.
Skit sur för att jag inte fick den förra månaden, men-men.. Det är som det är och bara att leva med det.

Ni som har mitt nummer kan väl vara sociala eller något?..
Sjukt uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela