Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

fml

Publicerad 2011-10-18 18:06:53 i Allmänt,

Dagen började inte precis jätte bra.
Tryckte ner idrottskläder i väskan för att jag och Filippa skulle träna idag.
Rusar till bilen, pappa kör upp mig till bussen. Bussen kom och jag drar ut väskan och när jag kommer på bussen upptäcker jag att jag hade tappat mobilen när jag klev ur bilen, toppen!
Så kunde inte ringa hem, eftersom jag inte hade någon mobil.
Sedan märker jag att jag glömt både nyckel och sportbh... Just då ville jag bara dö.

Kommer till skolan och lånar minst 4 personers mobiler för att få tag i mamma som kom hem vid åtta tiden, så att hon kunde ta min mobil.
Efter några samtal så svarar hon och säger att hon har mobilen men tänker inte köra till skolan med den.
Jag accepterade det. Men ville inte gå omkring med den stora väskan, har inte nyckeln till skåpet och går till simhallen där Filippa och jag gymmar. Tänkte att jag kunde låsa in min väska där eftersom jag har ett skåp där.

När jag kommer dit så kommer jag inte in, för då var inte mitt kort aktiverat. Så det aktiveras imorgon.
FML!
Så då hade jag stressat i onödan.
Jävla skitmorgon.
Och vädret är ju inte det bästa heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela