Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Danmark

Publicerad 2011-10-22 20:05:54 i Allmänt,

Jag var i Danmark i Onsdags.
Det var ganska roligt. Först gick vi på ett konstmuseum som hette Louisiana(?).
Det vart dock drygt efter två timmar.
Men fint var det där i alla fall! Jag gick med dessa tre underbara personer.
Pens, Maja och Madicken.



Senare åkte vi in till Köpenhamn och åt på pizzeria, som dock var ganska dyr.
Madicken höll på att få spel för att hon var så nervös över notan, hahaha!
Maja och jag tog oss tiden att röka för första gången i rökbås på restaurangen, fint fint.
Maja hade även en beundrare som stod i baren och var artig och tände våra cigaretter.
Haha, livet är ganska kul ibland.
Senare fick vi rusa, eftersom klockan var mycket och bussen gick om bara 15 min.
Och eftersom vi skulle hinna handla dricka till Fredagen så fick vi då springa i ösregnet.

Jag hade i alla fall riktigt roligt på denna resan med dessa personer och hoppas på att
åka tillbaka till Danmark igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela