Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Nostalgi

Publicerad 2011-11-17 21:08:22 i Allmänt,

Kollade runt lite på Youtube och fick syn på Tokio hotel - durch den monsun.. Och eftersom jag var ett fan av dom så tänkte jag att jag kan väl lyssna på den, eftersom det var ett bra tag sedan.
Nostalgi på hög nivå, minnen ifrån ifrån min så kallade "emo period", kompisar man umgicks med.. En massa sådana minnen. Hur beroende jag var av Tokio Hotel då. Hade hela väggarna fulla med bilder och tidningar på väggarna, som säkert alla Th fans har. Tröjor, skivor och dvd:er..
Saknar den tiden faktiskt. Deras musik berörde mig verkligen. Kunde sitta och gråta för hur beroende jag var av dom, hahaha.
Kommer nog lyssna vidare på deras nya låtar och se om det är något bra.
Men kommer nog alltid tycka att deras äldre låtar är bäst.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-11-17 23:32:51

Känner samma grej när jag ser tokio hotel, så jävla underbart det bandet var för några få år sedan och nu har man glömt bort dom helt typ!

saknar det väldigt mycket jag med faktiskt :c

Postat av: Julia Karlsson

Publicerad 2011-11-20 20:14:39

Haha men eller hur!

Jag lyssnar faktiskt på deras gamla skivor nu sen jag såg dom på youtube.

Funderar på att ta mig tid och kolla på dvderna och bara tänka tillbaks hur det var förut, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela