Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Lite onödigt

Publicerad 2011-11-28 23:47:55 i Allmänt,

Sitter just nu och kollar på American Dad på Mtv.
Taggar inför en schack match mot Oscar. Om jag vinner får jag valfri dricka, vinner han vet vi inte riktigt än.
Han skulle komma på något.

Min älskade vän Filippa har börjat i min klass och det är mycket trevligt.
Idag har vi gymat och träffat folk vid Café dream.
Intresse klubben antecknar förmodligen inte.
Men det var mycket trevligt. Älskar Café dream, sitta där och ta sig en fika och bara umgås med folket.
Riktigt mysigt.

En liten bild ifrån Torsdags på Maja och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela