Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Längtan

Publicerad 2011-11-23 21:00:24 i Allmänt,

Förlorade mot Oscar i shack. Vi körde bäst av tre. Jag hade Två vinster, men så kom han ifatt rätt snabbt.
Vann jag skulle jag få ett paket cigg av honom. Men eftersom jag förlorade så ska jag vara hans slav i en hel dag..
Vet inte riktigt vad jag tycker, haha.

Hur som helst, vädret suger och saknar sommaren.
Visst är det mysigt med vinter, snö och glittrande jul. Men Just nu är det inget mysigt alls, ingen snö, inget ljus..
Bara dimma, kyla och grått.
Inte vant mig vid att det blir så mörkt tidigt så jag blir jätte trött mot fyra tiden.
Och vädret får mig på sämre humör.

Jag vill ha värme, sol och parkfester med härligt folk, nu!


Grejen är den att du kommer alltid betyda så obeskrivligt mycket för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela