Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Sorry..

Publicerad 2011-05-16 21:09:47 i Allmänt,

I forgot. You don't need me anymore.


Tankar slår mot mig och hur mycket jag än försöker tänka på annat så kommer det bara tillbaka.
Det får mig att hata mig själv på något sätt, för att jag inte kan släppa det.
Men samtidigt är det inte så jävla lätt att förlora allt så snabbt.
fml..............
Synd om mig och 10 miljoner andra++++.

Hur som helst, kände bara att jag ville skriva av mig lite.
En aning kaos just nu.
Har mina upp och ned dagar.

Jag vill festa..
Det enda samtalsämnet i skolan idag, nästan..
Så blev sjukt sugen på att dra ut, träffa folk och försvinnar för ett tag.
Det skulle göra mig glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela