Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Jag är okej

Publicerad 2011-05-01 17:40:49 i Allmänt,

Har sett framemot valborg hela jävla lovet..
Så igår gick det fruktansvärt långsamt, eftersom vi skulle in runt 18:00 till Kalmar för att träffa massa folk.
Men efter att ha försökt göra så tiden går snabbare genom att kollat på 8 Mile tre gånger så är det dags att fixa till sig med brudarna.

Möter upp Sofie och Tilda, följer dom till deras lilla fest ställe.
Senare drar man vidare till Vallgraven vid slottet och sätter sig tillsammans med Manne och lite annat folk.
Mötte även upp Victor.
Blev dock inte att jag var med dom jag skulle. Pratade med allt och alla.. 
Hade väldigt roligt i alla fall, tills det spårade ut. 
Tappade även bort min mobil, som tur var tog någon vänlig människa hand om den så fick hämta den idag.
Jag älskar vänliga människor.

Blev för mycket, för mycket säger jag bara.
Lite ångest sen 10-12 tiden igår kväll.
Men överlever.
Vaknade upp med illamående och nu är allt fint igen efter att ha varit med Josefin och kollat på en sjukt skum koreansk film, "I'm a Cyborg, but that's okey" tror jag den heter.

Skola imorgon och jag tror jag ska gå och dränka mig i mina egna tårar nu.
Puss på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela