Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

I think about "us" alot, even if "us" doesn't exist.

Publicerad 2011-05-12 20:47:40 i Allmänt,

Då har man tagit årets första dopp tillsammans med Tanja och Pernilla.
Mycket trevligt.
Och det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara faktiskt.
Bara att det var två jävla valrossar(?) som inte kunde hålla käften utan skulle simma runt där och skrika..
Hur som helst så har jag kommit hem och har bestämt mig för att jag ska kolla på Eurovision song contest ikväll.
Även om sverige kommer skämma ut sig, igen..

Imorgon är jag ledig och drar in till stan med mamma, för att kolla avslutnings kläder.
Senare på kvällen blir det fest i parken med härligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela