Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Frågetecken utan mening

Publicerad 2011-05-18 18:43:23 i Allmänt,

Sitter och försöker koncentrera mig på läxan, men det går inte speciellt bra.
Vill sluta högstadiet nu med toppen betyg, men ser inte ut att bli några toppen betyg.
För har ingen ork till läxor alls, knappt ork till att koncentrera mig i skolan.

På fredag blir det grillning med härligt folk.
Min lillebror konfirmeras(?) på lördag, så blir väl att fira honom.

Jag vill pierca hips, velat länga och tror jag kommer ta tag i det till nästa månad.
Vill så sjukt...
Funderar även på att töja vidare i öronen till 15mm eller något.

Intressant inlägg känner jag.
Puss på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela