Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Vilken färg har själen, älskling

Publicerad 2011-03-04 19:08:47 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på Kent och lite med Carolina Wallin Pérez.
Själv tycker jag att det ska vara Kent, men Carolina är rätt skön hon med.
Blickar även lite åt Simpson som går på TV just nu.

Jag är ett stort behov av pengar. Var på stan igår och såg hur mycket som helst som jag vill ha..
Men ingenting kostade 20kr..
Vill även åka till Falun och träffa Pontus, som man saknar väldigt mycket.


Bild på mig ifrån somras tillsammans med Sofie Carlsson.
Saknar sommar, saknar värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela