Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Thinking Of You

Publicerad 2011-03-17 19:22:17 i Allmänt,

Inte ens en dag klarar jag av att inte ha kontakt med dig, helt sjukt..
Pontus, jag är verkligen beroende av dig.

Hur som helst, mina fria sms gick ut igår.
Vaknade upp och kände mig ensam, eftersom jag inte kunde skicka något sms till Pontus så bad jag mamma att följa med mig till simhallen.
Det fick mig på andra tankar.
Och det var väldigt trevligt att få vara med mamma en stund för sig själv.
Hon brukar alltid vara upptagen med annat, eller för trött för att orka göra någonting.
Efter vi badat och bastat så åkte vi till burger king.
Enligt mig mycket bättre än mcDonalds och Max.. McDonalds är helt enkelt ofräscht och många gånger har man fått halvt råa hamburgare?!
Max må ha goda hamburgare, men Burger King tar priset för sina extremt goda strips.
Länge leve Burger King!

Nu sitter man här och kan smsa med Pontus igen.
Mamma betalade eftersom hon inte orkade med mitt lidande.
Känns mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela