Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Hörde att det var populärt att skriva om någonting helt ointressant..

Publicerad 2011-03-13 19:08:24 i Allmänt,

Min helg har varit lugn..
Varit med Filippa och Josefin, alltid lika trevligt.
Kollade på Trassel, den nya disney filmen som alla pratar om.
Absolut sevärd. Älskar animerade filmer.
Även varit ute och joggat i helgen, känns väldigt bra!
Har även blivit att jag suttit och spelat Vice city, måste erkänna att jag suger på det..
Kan inte spela spel på datorn över huvudtaget, om inte sims då..
Men övning ger färdighet?..
Såg även en annons på bilddagboken att det skulle komma ett Sims medeltiden, låt mig skratta högt..
Verkar rätt intressant, ska absolut köpa det. Sådant sims freak jag är.. Har alltid varit, kommer förmodligen alltid att vara.

Saknar dessutom Pontus något otroligt mycket.
Snart en månad sen jag fick vara vid honom.
Kan inte åka förän första helgen i April.
Dryg, men så är det. Bara att kämpa vidare.
Älskar dig.


Finaste Pontus på bilden, tagen av mig på höstlovet.
Saknar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela