Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Det halvt dolda..

Publicerad 2011-03-27 21:03:31 i Allmänt,

Hela helgen har varit lugn.
Firat mamma som fyllt kärring i år igen och Josefin som fyllt 16.
Har även gjort våfflor, och ätit för många.
Kommer inte kunna äta några våfflor på månader.

Varför jag skrev detta inlägget var mer för att jag ville tipsa om Jonas Gardells(?) serie "Det halv dolda".
En serie som gick på svt2 för kanske två år sen?
Fruktansvärt bra tycker jag.
Handlar om olika familjers situationer.
Och jag gråter alltid i slutet av serien, alltid..
Så nu ska jag se vidare på den.
Såg bara två avsnitt igår med Josefin.
Så nu blir det väl att se klart den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela