Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Depression

Publicerad 2011-03-14 21:21:35 i Allmänt,

Hatar seriöst stället jag bor på, människorna som bor här..
En öde ö med inavlade människor och fördommar.
Är helt enkelt sjukt trött på allt.
Skolan tar verkligen på krafterna eftersom jag inte ser någon glädje alls i att gå till skolan.
Tycker bara det är fruktansvärt jobbigt och tråkigt.
Och att man ska vara tvungen att gå till den gör inte saken mycket bättre.
Tycker dessutom att läxor är fullständigt onödigt.
Varför pumpa på med en jävla massa läxor som man ändå inte kommer ha ork att göra eftersom det första jag gör är att somna framför teven så fort jag kommer hem ifrån skolan.
Lust att hälla en massa tändvädska över allt och alla för att sedan se hur hela skiten står i lågor.

Jag är helt enkelt inte alls på humör.
Känner mig bara så äckligt värdelös och utsliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela