Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Maybe it's maybeline, maybe it's photoshop..

Publicerad 2011-06-13 23:22:39 i Allmänt,

Helt värdelös dag i skolan, kommer vara hela veckan.
Städat skåpet och det är det enda jag gjort..
Och imorgon är det fotboll och jag ska inte ens vara med...
Men senare på kvällen blir det att vara med klassen, kommer väl bli trevligt.
Onsdag, ledig.
Torsdag, utspark.
Och på Fredag lämnar jag skiten.

Tror även jag är små kär i Nathan i Misfist.
Har snart sett klart alla avsnitt, ganska sorgligt.
Kommer sluta med att jag ser om skiten igen. fml.....

Blir förmodligen att går ner och gör sig en kopp oboy, lägga sig i sängen
och kolla på south park.

 
It's okey.. I wouldn't want me either.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela