Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2011-06-27 22:06:56 i Allmänt,

Jag hade en bra midsommar med härliga kompisar och nytt folk.
Vi vart små lulliga, grillade och hade det väldigt trevligt på Vita sand.

Senare på natten grillade vi igen, fast på en bänk.
Och det blir brännmarken, vi tänkte oss inte för och så dum jag är så skrev jag mitt nummer på bordet utan att tänka mig för... (Liksom jag alltid gör när jag är uttråkad..)
Men hur som helst så ringer det en dam, och jag får skit för bränmarkerna och dom tänkte anmäla detta om vi inte kom fram till en uppgörelse.
Men som tur är har man en underbar Josefin som alltid finns där, älskar dig.
Vi kom lindrit undan med 800 kronor för två bänkar som fått brännmarken.
En bänk kostar runt 3000 kronor.. Trodde jag skulle få behöva betala 8000..
Men hur som helst så behöver vi bara betala 800 kronor.

Fick panik där ett tag.

Men jag hade en härlig midsommar med mycket skratt.
Tack för det.


Bilderna tog vi när vi åkte färjan över till Kalmar ifrån Färjestaden.
Har aldrig tråkigt med denna bruden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela