Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Holy shit..

Publicerad 2011-07-04 00:00:57 i Allmänt,

..I'm perfect!

Idag så drog man in till Kalmar med Josefin. Vi åkte moped över, vilket jag aldrig gjort förut.
Det var.. Kul?..
Blåsigt som fan, men det gick.
Hur som helst så träffade vi Johan därinne. Gick och åt, för att sedan gå på bio (Bad teacher).
Helt okej film faktiskt.

Nu blir det att packa inför Göteborg, ska upp tidigt imorgon så kommer inte hinna med att packa då.
Ska bli så otroligt skönt att komma iväg, glömma verkligheten för en stund.

Har fortfarande den där tanken om att flytta här ifrån, ändra namn, utseende.. Skulle vara så skönt att inte behöva kännas igen, slippa allt och alla för bara några månader.

Blev föresten intagen på Estetisk media programet på Jenny Nyström skolan, känns väldigt bra!
Trodde faktiskt inte att jag skulle komma in på något av mina två val.
Så nu var det avklarat och jag är redo att försöka kämpa vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela