Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Du är min hjälte..

Publicerad 2011-07-02 18:04:56 i Allmänt,

..för du vågar vara rak.

Igår var det marknad, riktigt mysigt att gå omkring med systrarna Kling.
köpte ett linne på Lil Wayne. Kollat på det linnet innan på www.modekungen.se, men har inte tagit mig tid att beställa hem det. Så glad över att man hittade det på marknaden, ibland finns det fynd!

   

Senare drog vi in till Kalmar och träffade Sofie.
Var tänkt att det skulle vara fest, men blev inte mycket fest.
Systrarna Kling drog hem och strax där efter drog Sofie.
Träffade då folket ifrån Nybro och var med dom till klockan 02.15.
Hade i alla fall inte tråkigt!  Galningar.

Kom hem  runt 03.00 och då blev det att man satt och pratade med lillebror och det slutade med att man till sist somnade i soffan.
Vaknade 15.30 i min säng, kollade klockan och utbrast; Nej...
För hatar att vakna så sent. 2 minuter senare får man ett meddelande av mamma om att jag ska städa, hon verkade  arg eftersom jag aldrig städar.
Ännu en gång; nej!..

Så idag har jag städat, blir att kolla "Kung fu panda" med Josefin eftersom hon aldrig sett den.
Puss på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela