Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

-

Publicerad 2011-07-18 23:53:26 i Allmänt,

Kul att man bara haft en massa dåliga drömmar i två veckor nu. 
fml.

Har dessutom ingenting för mig om dagarna heller nu när Josefin är bortrest det aset.. 
Så blir mycket negativt när jag inte gör någonting.
Och har inte orkat höra av mig till någon...
Kan bero på denna en-veckan-i-månaden-som-endast-drabbar-kvinnor-situationen gör mig ännu deppigare. 
Så hejdå, ska ta och kolla på Season of the witch med Robert Sheehan som är skit snygg och gör mig på något sätt lite gladare.

itsashleigh:  What if Robert made a guest appearance on Glee tho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela