Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Vi mot världen..

Publicerad 2011-02-15 18:11:57 i Allmänt,

Känslan av att känna sig älskad och trygg.
Att veta att det finns någon som alltid ställer upp.
Att det finns någon att dela tårar och glädje med. 
En våg av lycka som strömmar igenom hela kroppen av att veta att
man har någon som verkligen finns där.
Den glädje du ger mig genom att säga att jag är din
och bara genom att nudda vid mig så fylls jag av värme.
 
Finns inte ord för hur mycket det betyder, hur mycket du betyder..
Finns inte ord för att kunna förklara hur mycket jag älskar dig.
Även om det finns så mycket att säga. Så många ord som strömmar genom mitt huvud..
Jag kan dock inte få ur mig det, kan inte förklara..
Allt jag kan få ur mig är att jag älskar dig.
Jag kommer nog aldrig kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig.


         vi mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela