Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Uttråkad

Publicerad 2011-12-28 22:13:30 i Allmänt,

Idag har det varit en skit dag. Ville kolla rean, försökte få tag i folk, ingen hade lust eller kunde. Bitches..
Så har suttit vid datorn och degat, hela dagen. Förutom nyss då jag var med Jojje i två timmar. Allt kul att vara med den tjejen.

Nu sitter man här, kollar på någon svensk film på fyran. Små gullig sådär.
Imorgon då ska jag kolla rean med Filippa, förhoppningsvis.. Sjukt svårt att få tag på den bruden.
Senare ska jag vara med Oscar.


Igår och i förrgår fotograferade jag och Oscar något extremt fula bilder på oss i webcamen.
Haha, lite kul att kolla igenom dom.
Men hittade även en del söta bilder också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela