Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

-

Publicerad 2011-12-11 22:37:47 i Allmänt,

Egentligen har jag ingenting speciellt att skriva om.
Sitter och lyssnar på Disney klassiker, haha.. Nostalgi. Saknar tiden då man inte brydde sig om någonting mer än att ha kul.

Funderar på att sluta röka eftersom det blir fruktansvärt dyrt.. Har absolut inga pengar på kontot.
Men Oscar är skylldig mig pengar så får väl dom snart. Måste börja julhandla. Dock har jag ingen aning om vad jag ska handla. Julklappar blir det bara till familjen, mer pengar har jag inte. Sen fyller min bror år den 4:de. Dock får man försöka lösa det på något sätt, haha.. Hatar fan pengar.

Sen har jag ju mitt hår också.. Har beslutsångest. Men funderar på något av dessa i alla fall.
Lägg märke till mina paint skillz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela