Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Det sjunger i mitt huvud när du ler..

Publicerad 2011-12-23 22:28:36 i Allmänt,

Igår åkte man hem till Oscar för att kolla på film och umgås. Riktigt mysigt.
Vi kollade på The Children och Baksmällan 2. Helt okej filmer. The Children var inte så läskig som alla hade sagt att den var, men den var ändå bra.

Idag har man inte gjort mycket alls. Åkte hem ifrån B-måla och träffade min mormor. Tycker att min mormor är riktigt söt. Så var glad att se henne. Hon ska stanna hemma hos oss och fira jul.
Helt sjukt att det är julafton imorgon. Längtar efter julbord, julmusik, julklappar, jul, jul, jul..
Klädde granen idag också. Den blir alltid sådär ful.. För mycket pynt och glitter. Men-men.. Det är i alla fall en gran. Det är även min broder som vill ha det sådär. Så varför inte.

Glad jul på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela