Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Stadsfest

Publicerad 2011-08-14 16:00:19 i Allmänt,

Har varit i Kalmar och festat med härligt folk.
Dansat på gatorna till Veronica Maggio som spelade live.
Dansa onykter med folk man älskar är en känsla av frihet.
Veronica var faktiskt bra. Hennes texter tog verkligen tag i mig den kvällen.
Speciellt "Snälla bli min".

Hur som helst. Jag är sjuk, tappade rösten på torsdags natten då vi var ute och festade.
Har fortfarande ingen röst, men-men.. Synd om mig.

Börjar skolan om 10 dagar?.. Har ingen aning om vilka som kommer gå i min klass fortfarande.
Men skitsamma, det kommer bli great.

Vill även dela med mig av en låt, dissa musikvideon...
Låten är riktigt bra, men videon är.. Fånig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela