Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Kan inte sova..

Publicerad 2011-08-16 02:07:26 i Allmänt,

Lyssnar på musik och funderar över livet.
Funderar även över hur folk skulle reagera över min död, kan man säga så utan att folk ska tro att man vill ta livet av sig?
Hur som helst, mycket intressant tanke.

Mina dagar är fruktansvärt tråkiga och långsamma nu när jag är sjukt.
Vännerna drar även till Stockholm nu så ensam på denna öde ö.
Valde att inte följa med av olika skäl.

Jag vill få min löna och bara dra ut och slänga alla pengar på kläder, hår och fika med nära vänner.
Känner att jag verkligen behöver det..
Skulle inte skada med en kram just nu.


Kommentarer

Postat av: Josefin Jonsson

Publicerad 2011-08-18 00:33:38

Jag skulle nog vilja dö om inte du fanns, trots att vi inte pratar lika ofta längre.

Du är ändå en stor del av mig, jag älskar dig Julia.

Sen är du verkligen otroligt vacker och om jag kunde skulle jag krama dig hundra gånger om, puss.

Postat av: Julia Karlsson

Publicerad 2011-08-21 22:37:42

Älskar dig, Josefin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela