Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Hey,

Publicerad 2011-08-21 22:31:04 i Allmänt,

Imorgon börjar skolan igen.
Fast jag ska gå Estetisk Media på Jenny Nyströmskolan istället för Mörbylånga.
Tror det kommer bli skit bra. Vet inte vilka jag ska gå med dock.
Hoppas på att det inte bara blir en massa brudar. Kommer väl bara bli bråk då förmodligen. Men det blir nog bra.

Hur som helst så älskar jag Josefin Jonsson (http://therainbowsky.blogg.se/), ni borde kolla.


Kommentarer

Postat av: Josefin Jonsson

Publicerad 2011-08-22 16:55:02

Åh Julia, du är världsbäst!

Satt och var jätteledsen kolla in din blogg och läste detta inlägg, jösses vad glad jag blev mitt i allt det jobbiga, du är min solstråle och jag kan inte mer än säga att jag älskar dig så jävla mycket och hoppas du vet om det, för vad som än händer kommer jag alltid göra det!

Postat av: Julia Karlsson

Publicerad 2011-08-22 20:08:18

Asså verkligen, jag älskar dig.

Du finns alltid där för mig och jag hoppas du känner att du kan prata med mig om det är någonting. För jag vill finnas där för dig Josefin.

Du är bäst, glöm inte det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela