Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Get a life, stupid....

Publicerad 2011-08-08 23:57:39 i Allmänt,

Sitter just nu i min jumpsuit, sjuk, äcklig och svettig framför tumblr och facebook.
Känner att jag gör en super uppdatering på min blogg dessutom.
Ska försöka skriva om någonting mer intressantare.. När jag egentligen orkar bry mig.

Skolan börjar snart. Konstigt nog längtar jag smått efter att få börja i min nya klass.
Även om jag inte vet vilka som jag kommer gå med.
Känns bara bra att få chansen att börja om lite smått.

Ska även försöka ta tag i och gymma efter skolan har jag bestämt..
Undrar hur det kommer gå.
Ska i alla fall köpa ett gymkort så får vi se hur långt det kommer gå.



Måster bara säga att jag är sjukt trött på folk som drar upp gamla händelser.
Idiot stämplar en fortfarande även om det gått några månader.
Har lust att skrika åt dom.. NEEEEJEE! (Haha... orkar inte..)
Hur som helst så tänker jag fan börja ignorera sådant..
Känner att jag tar åt mig för mycket..




Taggar stadsfesten som är på Torsdag!
Blir grillning, musik, folk och en massa dricka.
Älskar mitt liv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela